2009-03-06 =)



Yay!!

Har fått tag i biljett till premiärmatchen! Om en månad är det dags =)

Dykfika/40-årsjubileum på CDK igår, trevligt fixat verkligen. Lokalen såg ut som ny och smörgåstårtan var galet god. Såg dykfilm från -61 (tror jag året är), läckert att se faktiskt =) Lysande, helt underbar ljudkvalitet på filmer som är snart femtio år gamla också, absolut.... Kände mig lite tråkig som åkte 'tidigt', vid halv elva-tiden. Men med alla tantpoäng jag redan har i mitt CV så behöver jag sova. Jag står för det!!

Dagen bjuder på avslutning på grupparbetet och sen mer hemtentaskrivande. Sen är det helg! Tanken är vi ska träna imorgon, om det finns platser kvar på Intro till ett boxpass. Thomas kunde tänka sig att hänga med, hehe man kan bara konstatera att det kommer råda en viss nivåskillnad och även konditionsskillnad. Men det ska bli kul, hoppas det finns platser kvar bara.

Hört ryktas om att vi ska på middag hos ett par kompisar till T också - Elin o John, ska bli trevligt =) Sen lär jag väl få plugga på söndag igen. Arbetet ska va inne på tisdag och jag tänkte Inte sitta sista timmarna och svettas...

Puss å Kram.

Kommentarer
Postat av: dyklarsson

...och jag som glömde att gratulera dig på namnsdagen...!



Hade skrivit ner det men det var lite mycket i min skalle just denna dag... s



Kram!



2009-03-09 @ 10:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback