2009-03-09 Klar?

Kan det verkligen stämma? Kan jag va klar med tentan nu? Ska skriva ut den på bibblan om ett tag, hoppas jag inte hittar några extrema fel bara för sakens skull =) Har skrivit MYCKET. Är uppe i åtta sidor teorier och begrepp plus filmanalys. Är slut i skallen men ska bli skönt att lämna ifrån sig den, börja med nästa mao.. ;)

Även om det snurrar konstant i skallen när man skriver hemtenta tycker jag ändå om det, att göra nåt konkret, producera. Att bara läsa, läsa och läsa ännu mer under kursens gång - utan att göra nåt med det. Nej tack...

Hade en riktigt bra helg! God middag och kul sällskap i lördags hos John och Elin. Vi spelade NHL 2009 på J:s xbox så jag hade ont i tummen ännu igår. Jag är riktigt kass på NHL =) Har spelat lite Halo 1 och 3 med Thomas i helgen med, riktigt kul (sätt mig som ansvarig för en kulspruta med obegränsade mängder ammunition och min mer temperamentsfulla sida kommer fram, jajemän)! Tror iofs att Thomas kanske tyckte det var lite läskigt att se min personlighetsförändring ;)

Nu lunch. Sen Kortedala City och ett bibliotek.
Puss puss.

Kommentarer
Postat av: satu

Oj vad du är duktig!!! Skönt att vara klar va ?! Vi blev klara med vår idag pustar ut kanske gjorde vi den svårare än det skulle ha varit?! KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback