2009-03-16 Dimma.

Hej hej!

Har placerat Grynet i köket (ja alltså, hon pluggar) och hävdat att jag ska stanna i soffan och mentalt processa det jag precis läste innan vi fikade. Så kan man också lura sig själv =) Börjat lite smått på Krim-litteratur, har några böcker att ta mig igenom närmsta dagarna. Men var faktiskt mindre kvar än jag trott. Dessutom ska jag göra ett ärligt försökt att inte överarbeta och låta mina höga krav på mig själva vinna den här gången. Wish me luck (ändå tur i oturen att det är dimma ute så solen inte sliter och drar i oss)!

Haft den bästa helgen på bra länge!! Middag ute i fredags. Fika med Karin på stan i lördags, räkor, öl och vin och en riktigt avslappnad bra kväll hemma på kvällen. Thomas, Grynet och Veronica. Topp! Som att det inte vore nog, käkade vi American brunch på Hotell Heden på söndagen. Väl värt pengarna faktiskt, tips. Iofs har jag inte käkat socker i nån större utsträckning sista veckorna och gjorde ett undantag där. Som fick mig blek och kallsvettig. Hua. Fram tills dess var det både gott o framför allt jäkligt kul att hänga med både Karin o Thomas bara sådär =) Ser fram emot påsken. Då ska vi mysa ännu mera, med dom och andra goa nära.

Så, kort sagt: toppen.
Sen kan jag ändå inte säga annat än att jag har mycket Niclas i huvudet just nu. Tynger och är lite svårgreppbart vad det är i det som är så svårt. Dessutom tycks jag välja lip-låtar mest hela tiden, fast då handlar det mest om Åsa faktiskt. Bra att det känns, såklart. Sunt i sig. Men skit detsamma hur sunt det må vara, det gör ju ont oavsett.

Nä. Läsa lite kanske. Kanske.

Kram.
♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback