2009-03-19 Stardust.




Hello! Här har ni trailern till en film vi såg häromdan - en riktig må-bra-skratta-bli-berörd-njut-låt-tiden-gå-film. En sån där film man kan bli ännu mer kär av än vad man redan är.

Tror bestämt att jag är klar med tentan. T ska få checka språket i den och kolla av den allmänt. Annars tror jag faktiskt att jag skriver ut den o lägger på lådan redan imorgon. Otroligt, jä-ligt skönt, med tanke på att den måste va klar på tisdag eftermiddag. Så, det här betyder att jag kan börja plugga för nästa kurs och kanske ligga i fas under den? Vore inte det nåt! Framför allt - så kanske jag slipper plugga på Gotland i påsk!!! =)

(idag har det varit solningspremiär för mig, bara att öppna fönstret där solen skiner och lägga sig tillrätta i soffan. slår att sola utomhus med blåsten i nacken med hästlängder!)

Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself..

Stardust!!!

En riktig SAGOFILM.

Vi gillade den oxå.

Jag såg vissa likheter mellan mig och Michelle Pheiffer (osäker på stavningen där)...

INNAN hon får tag i HÄXBRYGDEN ;) ha, ha...

Kramis madde

Postat av: Matilda

Duktig du är som redan är klar!!!

Jag behöver nog alla dagar på mig.

Men det är väl på onsdag eftermiddag som den ska lämnas in?!



//Tilda

2009-03-19 @ 22:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback