2009-03-20 Helg.

V G
Gör mig så glad..!
Det är mitt första VG sen jag började soc-programmet så det känns Extra bra! =)
(alltså på filmanalysen till manskursen, för att förtydliga)

Den här helgen ska bli så skön. Vi har en del planer, öl med en kusin till T ikväll och fest imorgon. Känns som softa grejer och om solen skiner ska vi ta långpromenad istället för gym. Skönt, verkligen. Njuter av solen som aldrig förut, känns som läng sen man såg den och kände värmen mot kinden. Behöver vilan och glada händelser i mitt liv nu.

Tänkt och känt jättemycket sista tiden (eller, mest hela tiden snarare). Tankarna snurrar så mycket att det inte är konstigt att jag är konstant trött... Kommit fram till att jag gjort (och gör) så väldigt många val utifrån att Niclas dog. Val som jag kanske inte hade gjort annars, och jag undrar vart jag hamnat då. Socionomprogrammet? Möjligt, men jag tror inte det.

Dessutom tappade jag hoppet hyfsat hårt när jag läste om hans mördare i veckan, den där notisen jag klistrade in här. JAG FATTAR INTE hur man kan ha en person inlåst i TOLV ÅR och MISSLYCKAS med att hålla honom drogfri. För i helvete. Jag blir arg, besviken och jävligt störd på det. Skräpfängelse"vård". Förvaring snarare. Ett jävligt skevt maktutövande, bara.

Morr.

Kommentarer
Postat av: filippa

du är bäst som fick VG!!!!!!

Postat av: satu

GRATTIS big time =)



Stor kram till dig! Nu hoppas jag vi hamnar i fas denna kurs OCH att vi kan ta en fika[?!]



Ha en fin fin helg!



Kramen!

2009-03-20 @ 18:12:15
URL: http://bosgarn.blogspot.com/
Postat av: Bloggaren Herself

Grattis till VG!

Kramis Madde

2009-03-20 @ 18:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback