2009-03-23 Hipp hurra!

En massa gratulationer idag, dom bara hopar sig alla moments! Pappa och Terese S fyller år båda två (visst är det praktisk att folk fyller på samma datum?)! Får fira - iaf pappa - i påsk.  Dessutom har Thomas å jag 2-månaders idag! Tänka sig =) Det är riktigt .. häftigt. Har sovit ifrån varann 4 nätter sen dess.. Stortrivs! ♥

Det verkar va varmt ute och jag måste sätta mig med en bok och läsa.  Men har jag tur kan jag ju göra det i soffan i solen som en annan soldyrkare. Nu blir det kaffe.

Btw har jag officiellt precis nyss bytt abonnemang från fastpris som kostat mig 500 kr (+ 150 kronor för en Skräpig Nokia jag inte använt på ett halvår för att den är kass och för att deras fixa-telefoner-som-inte-funkar-butik inte hittar felet) och alltså bytt till Comviq Kompis. hoppas att det var ett bra val. 49 spänn i månaden som grund iaf.  Fria SMS och MMS iaf ;) vore så Skööööönt att komma ner i kostnad, funkar inte med så där många kronor varje månad när man får ut 7500 cirkus... Borde ju iaf inte kunna bli dyrare :D

Puss kram!

Kommentarer
Postat av: Sofie Knutas

Kul å höra att du och Thomas firar 2 månader! Finns det någon bild som man kan få se på kärleksparet kanske?? =)



Kommer du ner till Påsk? Visst var det så? Kommer Thomas med då kanske? =)



kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback