2009-03-24 babbel.

Snälla håll era tummar. Det skulle nog göra susen!

Har hittat en sommarkurs jag verkligen verkligen verkligen verkligen vill gå. VERKLIGEN!!!
Berättar mer om den nån annan gång!

Nu ska jag - faktiskt - försöka sätta mig med en j-a bok, för tredje gången idag men jag har hittat så mycket annat att pyssla med.

kram.

(senare)

Skönt att ligga före. Har läst igenom två av böckerna till nästa kurs (nä, inte bara på de futtiga timmar jag faktiskt har läst Idag) och det är en skön känsla, onekligen... kanske är därför jag inte går igång på den tredje boken utan hittar på allt det där andra? youtube-a, räkna på vad mitt nya abbonemang kommer kosta, fundera på om man kanske skulle träna idag, lyckas kila fast handfats'pluppen' så den Fastnar i själva hålet och behöva skruva isär hela paketet för att få loss den med hjälp av en gaffel och våld, samt inse att jordnötssmör är en sjukt bra genväg till god mat och bli hungrig bara av att se ner i grytan!!!

så kan man fundera och spendera en dag. yes.

puss kram solsken.

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself..

SOLSKEN!!!!Åååååh.

Lyllo dig säger jag bara...

Vi har haft den stormigaste,kallaste, snöigaste dagen sen...

Jag vet inte när :(

Riktigt skitdag.

Men :

Grattis till 2 månaders dagen!!!!

Bara en och halv kvar, så kan ni förlova er;)

Kramis Madde


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback