2009-03-25 Solen i ögonen.

Jajemän =)






Winnerbäck och hans gäng som strålar hur mycket som helst. Glad-låt! Han spelade den i somras när vi såg honom i Visby också, riktigt bra!

Ikväll ska jag till Filippa och Gustav på kulinarisk kväll (det är det alltid när man är hos dom) och käka soppa och våfflor. Det ni! Ser jag fram emot som f-n. Är glad att vi fått till några fikor sista veckorna, F och jag, trots att vi inte haft skola nåt större.

Ska snart ta mig till Friskis och svettas. Varit dåligt med det sen snart en vecka. En riktig ölhelg och sen vad jag trodde var förkylning-på-g och soffa-bekvämlighet på det. Farligt farligt! Men idag så =)

Tar en Winnerbäck till, som jag aldrig hört förut men den var ju fin.
Många kramar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback