2009-03-31 Full rulle.

Hello!!

Fjärde och sista dagen för den här gången på Via Nova var det idag. En väldigt bra dag, fick bl.a. vara med på en handledning för själva handledarna och de som är anställda vid Aktivitetshuset (alltså inga kooperatörer med) - de hade en psykolog på besök, som de har var fjärde vecka. SÅN kan jag tänka mig att bli. Inte psykolog alltså - eller jo, visst men nu e det ju inte det jag läser till, men just att komma in o handleda en arbetsgrupp. Han jobbade hur bra som helst, så intressant. Inte för att det riktigt kommer ge oss någon frågeställning sett till B-uppsatsen men kul att ha varit med på =)

Till viktigare saker - och betydligt roligare!! Jag blir Kortedala-bo på heltid från första maj! =) =) =) Har sagt upp rummet hos Daniel, känns som ett så naturligt steg med tanke på att det känns så Rätt med T och att jag i princip bott här från dag ett ändå..! Kunde inte göra så det känns mer givet än såhär =) Känns otroligt kul och spännande!!

Nu ska jag slå en signal till lillebror min =)

Puss å kram.

Kommentarer
Postat av: f

åh vad roligt med flytten till Kdala! hoppas ni haft det bra på praktiken, jag är helt lsut! kram

2009-03-31 @ 16:34:45
Postat av: annalena

Grymt kul att ni ska flytta ihop! o att det känns så bra!

2009-03-31 @ 16:50:39
Postat av: Bloggaren Herself

Flytta ihop!!!! Wow, grattis :)

Kul, kul, kul!!!

Kram Madde

2009-03-31 @ 21:01:35
Postat av: Terese

Grattisgrattisgrattis hälsa T :)

2009-03-31 @ 21:49:42
Postat av: saraara

Va roligt! Glad för dig - er!!

Men vart ligger kortedala då. eller va de hette, låter som en plats som e påhittad, typ som typ som mumindalen eller fylke ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback