2009-05-10 Söndag!

Världens slöaste söndag! Spelade biljard med T och 4 av hans kompisar igår, drack några öl och hängde. Trevlig kväll, saknade min Regina dock, framför allt när dom spelade Creed-liknande låtar, som spelades mycket när vi hade en biljardperiod på högstadiet. Som ytterligare högstadieminnesframkallare var det en kille vid bordet bredvid som hade svarta dragkedjejeans som jag hade också. Sett såna?

Hittade en bild på bluefox.nu. Fyyyy f-n vad dom ser ut på bilden! Dom var inte snygga på killen igår heller men inte lika lika fula!!



Jag var jättenöjd över dom där byxorna. Ja ja. Snygga eller inte, jag vågade ju i alla fall. Kommer ihåg att jag köpte en "tröja" där också --> en gles nättröja i svart och rött. Betalade nog 600 spänn och det var bra betalt per  meter tråd kan jag säga. Mitt sämsta köp nånsin. Bluefox hörde till att-göra-listan när vi åkte till Sthlm, blå hårfärg var också på listan, hehe.

Nä, nu ska jag kolla till kycklingen i ugnen. Filippa skrev på sin blogg nåt i stil med att hon gärna hade haft mig närmare för mina kokkonsters skull men for the record: för att utge mej själv som hemmafru så är jag ingen vidare städerska inte. ;)

Kramkram

Kommentarer
Postat av: filippa

Åh bluefox!!! Stod alltid på min lista också! Köpta alltid tuffa strumpbyxor och konstiga hårfärger där åhhhhh<3

2009-05-10 @ 19:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback