2009-05-11 Morgonhaveri.

Det sista vi kom överens om igår innan god-natt-pussen var att det räckte med min mobil som väckarklocka. T skulle egentligen upp tidigare än mig för att vara på jobbet vid åtta, halv nio, men jag tänkte - vad bra, jag gör honom sällskap till frukosten! För jag ska träffa V först runt klockan tio.

Det gick sådär.

Fem i åtta vaknade jag på riktigt, efter några snoozar och ett feltryck = "Stäng av". Snällt va? Han kilade iväg och jag gjorde havregrynsgröt. På vanliga gryn, inte såna där fiberberikade som är det enda jag testat förut. Jag är ännu hungrig, eftersom det blev riktigt läskig konsistens på dom där grynen (och för att jag alltså inte åt upp det). Passar nog bäst till chokladbollar och smulpaj.

V klockan tio som sagt - vi ska träffa en från kooperativet och göra vår nionde (9!!!!!!!!) och sista intervju. Ska bli skönt att vara klara med det. Känns som att vi har gjort rätt i att intervjua så många men pratade med en tjej som skrivit klart sin C-uppsats nyss och hon tyckte nio intervjuer lät mycket på den nivån till och med. Hm! Handledare är tydligen mer olika än jag trott. Men, vi ligger ju i alla fall över minimigränsen.

Puss puss

(senare)

GRATTIS i efterskott till Sofie som fyllde igår och till Regina som fyller idag!
Två på raken =)

Tessan skickade ett sms med lite reggaeton hon ville tipsa mig om idag, och medan jag youtubade dom hittade jag gamla godingar som vi dansade till i Spanien. Varför finns det inte lika många såna klubbar i Sverige? UNDERBAR musik och det är som att mina höfter vill röra sig av sig själva!!

Nu tillbaka till - köket. Otippat va?

Puss igen

Kommentarer
Postat av: sissi

hej svejs...lycka till....nog inte fel o testa på intervjuandet...kan ju alltid använda färre...vi har intervjuat tre och har två imorgon så totalt fem........vi ses på handledningen..kram

Postat av: Terese

Hej!! Har kollat youtube nu och Blancolåten är ju den som är med i fast and furious och den andra är orginalversionen jag vill åt men den hittar jag ju inte där..:( Du har inte spitfy va??

Puss puss

2009-05-12 @ 08:40:28
Postat av: Terese

Spotify menade jag där uppe!

2009-05-12 @ 17:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback