2009-05-17 F.n.

Jag hade skrivit ett BRA inlägg. Men tryckte på fel knapp och stängde ner sidan. F-----n. Ni får det i punktform:

* Murkelssås är sjukt gott. Det förhöjde kvällens middag till 5-stjärniga höjder och vi var tysta (!) när vi åt. Klapp på axeln!

* Vi gick 7 km som träning idag. Varav säkert minst 18 km ;) var en backe med 13-procentig lutning (1 km iaf, vilket är Långt). Otroligt skönt i kroppen och jag är peppad! Älskar att känna muskler.

* Riktigt bra helg det här! Vi har verkligen kvalitet-umgåtts och T har läst Coraline för mig. Har ni läst boken? En barnbok, väldigt bra skriven! Dessutom är T en bra berättare och jag ligger och får upp bilder i huvudet när jag lyssnar på honom (tills jag somnar och har missat ett halvt kapitel, som han får läsa om nästa kväll). Den har tydligen börjat gå på bio nu med!

* Grattis till Tessan som fyller 26 idag! =)

Så, det var typ det. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Åh backarna i Kdala är inte att leka med vill jag minnas. Jag där när jag var nykär i Gustav och kvävde mina flåsiga andetag (det är ju pinsamt att flåsa inför killen man är störtförälskad i).

Hoppas vi ses snart!

Postat av: Filippa

Åh backarna i Kdala är inte att leka med vill jag minnas. Jag där när jag var nykär i Gustav och kvävde mina flåsiga andetag (det är ju pinsamt att flåsa inför killen man är störtförälskad i).

Hoppas vi ses snart!

2009-05-17 @ 21:08:50
URL: http://samboblogga.blogspot.com
Postat av: filippa

Backarna i Kdala är inte att leka med vill jag minnas. Där gick jag nykär för tre år sen:)



Hoppas vi ses snart!

2009-05-17 @ 21:10:33
URL: http://samboblogga.blogspot.com
Postat av: filippa

Nu har jag försökt lämna kommentar tre gånger, det blir bara fel!! Låter som en fin helg iaf. Och vi har bara packar två lådor, men det är skönt att rensa lite!! Kram

2009-05-17 @ 21:11:39
URL: http://samboblogga.blogspot.com
Postat av: Terese

Tack :) Mysigt med högläsning, vill med ha någon som läser för mig! Puss

2009-05-17 @ 22:53:12
Postat av: sissi

murkelsås...låter riktigt gott...o går man 7 km så har man lätt råd att njuta.......motion och god mat............japp en bra kombination där....tack för peppen.....äter en god tonfisksallad här...jag som älskar tonfisk har inte ätit det på år och dagar.......skall ta tillbaka alla gamla goda vanor jag en gång hade och ta bort de flesta mindre goda.............kram

2009-05-18 @ 12:49:03
URL: http://http://sissitack.blogspot.com/
Postat av: sarasnix

håller med!

coraline e jättebra å murkelsås e supergott

(trots att murklorna räknas som dödligt giftiga)

det är murkelsäsong nu, ut å plocka!

2009-05-25 @ 11:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback