2009-05-24 Löjligt..!!

Hello!

Vilken helg! God mat och en massa mys, jag är nöjd. Har försökt skriva på B-uppsatsen nu ett par timmar men eftersom T har teven på bredvid mig är det lurigt att fokusera! Men det är ju ändå söndag så det får gå =)

Igår var det alltså fyra-månaders och det gjorde ju att vi hade anledning att fira med bio (Wolverine) och trerätters på en grekisk restaurang. Man märker ju vad vi lägger vårt fokus: förrätter och efterrätter. Vi blir sådär.. nördigt tysta, och bara andas och njuter av smaker. =)

Jag har sån träningsvärk i min högra arm så att det är rent löjligt. Vi körde fria vikter på gymmet häromdagen och det gav, skönt skönt. Ont, ont, såhär i efterhand!

Skulle bli väldigt förvånad om jag har gått ner på onsdag, med tanke på helgens gotterier. Men det är det faktiskt värt!

Dagens bästa: ledig söndag med en promenad i solen. Det var mysigt!

Nu ska jag inta soff-läge.

Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback