2009-05-29 !!!

Vi är nog bestämt klara med uppsatsen!! Så skönt!!

Thomas e på kurs och jag har "passat på" att käka räkor när han e borta. Som vegetarian njuter han inte riktigt av sjö-odjur som jag gör! =) Lite tomt hemma faktiskt. I natt var dessutom både katterna ute på äventyr, så det blev till att sova med dubbla täcken - och en hel stor säng att bre ut sig i! Annars har - framför allt katterna - en förmåga att ta upp halva sängen. Vardera.

Fick nyss en kommentar på mitt inlägg om de fem kroppsdelar jag är mest nöjd med. Kommentaren var som följer: "Tove! Jag kan nämna minst tio saker till på din kropp som är perfekta!" En anonym avsändare, men jag uppskattar självklart kommenteraren =) Och ska kanske förtydliga att jag också kan se flera fina grejer med min kropp än 5. Tack och lov! =)

Kramkram!

Kommentarer
Postat av: sissi

ja du det bästa med din kropp..........med dig..är ditt alltid glada leende och dina glittriga pliriga ögon............resten ser man inte då kramis................men du är bra tränad och det syns......att du mår braaaaaaa kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback