2009-11-04 Vecka 26.

Dagens vikt: 80,9 kg
Förändring: + 2 hg
Totalt sen start: - 5,8 kg

Träning
3 x 30 minuters morgonpromenader

- - -

Ja, neråt går det ju inte men å andra sidan håller jag mig ungefär på samma linje som jag gjort i en månad eller drygt det. Alltid nåt, att det inte rusar uppåt iaf.

Som sagt - det är svårt med motivationen just nu. Och jag inser vilket relativt begrepp "Just nu" är - hehehe. Hur som helst. Känns nästan avlägset hur pass bra jag ändå har klarat mig och hur långt jag kommit från när min mat- och godishantering var som värst för några år sen. Jag vet att det var värre då och att jag har kommit ur det länge, men sista tiden har det gjort sig påmint om att det inte är en bra idé att slappna av i det ändå.

Jag börjar i alla fall få julkänslor och det är jättemysigt :) Associerar varenda ljus i fönster jag ser till "snart är det advent" och har redan börjat rita ett pepparkakshus i huvudet! Och jag vill göra egen glögg. Hittade ett recept på 10 liter - men vem vill ha 10 liter glögg ståendes i köket i ett hushåll på 2 personer? :)

Till nästa vecka siktar jag på att komma närmare 80-strecket än 81-strecket.
Till min hjälp ska jag ta promenader och mental träning...


Kram!

Psst - Sara! Den där gröna paprikan var nog mest snygg på bild, vill minnas att det var första och enda gången jag testade den på sushi, lite väl stark smak på.. :)

Kommentarer
Postat av: Maribella

Jul ja....tänk på mej då...som har snö utanför!! Får stålsätta mej att inte sätta på julmusik!



Kom igen nu, nog ghar du motivation, det gäller bara att plocka fram den och visuallisera ett mål!

Kram

Postat av: sissi

ja visst e det så...mycket ljuspunkter i form av ljus och vänner och allt..........KRAM

2009-11-05 @ 09:39:45
URL: http://sissitack.blogspot.com/
Postat av: Regina

Jag vill ha glögg jag vill ha glögg jag vill ha glögg!! 10 liter. Ja!!

2009-11-07 @ 10:58:38
URL: http://regis.blogg.se/
Postat av: sarara

:)

2009-11-08 @ 22:07:57
URL: http://aras.webbop.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback