2009-11-07 Havspromenad.

Go afton!

Är nära att krypa ner under dom dubbla täckena efter en skön dag ihop med Thomas, Jennie, Lasse - och Sture. En promenad/bergsklättring ut mot Särö, hur fint som helst. Vacker himmel och bara lite krusningar på vattenytan. Jag vill bo nära havet nån gång i mitt liv!

Har varit en så lugn (harmonisk, rentav) dag, där allt liksom fallit på plats och fått ta sin tid, med kaffe då och middag där, med mycket prat och skön stämning. Det behövde vi! Tack för middan Jennie :)

Igår var vi ute på Libanesisk restaurang på Andra lång, kan rekommendera den. Efteråt såg vi "Upp" i 3D, fin film med en hel del skratt men faktiskt mer seriös än jag väntat mig. Fanns både glädje och sorg i den, verkligen fin.

Idag har varit en fin dag.

Puss.

Kommentarer
Postat av: sissi

det låter så mysigt.....där ute vid särö är det så vackert....vet inte var ni gick men jag tycker där är så fint.........har du varit ute på någon av öarna..........rekommenderar vrångö....promenaden runt är ljuvlig oxå..........KRAMIS

Postat av: Bloggaren Herself

Vilken supermysig dag!

Kram

2009-11-08 @ 14:45:51
URL: http://stickqvick.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jajemen, det var jättemysig!

Kanske kan försöka få till att träffas lite oftare en 1g/år?

Kramen

2009-11-09 @ 10:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback