2009-11-25 Vecka 29.

God (morgon? Nä lunch!)..!

Dagens vikt: 81,4 kg
Förändring: + 1,2 kg
Totalt sen start: - 5,3 kg

Veckans träning:
1 ryggbaspass på Friskis
2 promenader á 35 min ca


En dag i mitt liv ska jag kunna ta emot besök/ha låtsas-semester (eller riktig) och göra det utan att gå upp ett kg eller två. Där är jag inte ännu. Julen blir min nästa prövning och där är det ju mer eller mindre underförstått att man "ska" gå upp i vikt. Men ändå. Att välja vad jag äter. Nåja nåja.

Senaste dagarna har jag valt vad jag druckit i alla fall, och det har inte innefattat något kaffe på 2 dagar och idag blir det tredje. Kamomillthe is the shit. Vi har börjat diskutera en detox före jul, vilket skulle innebära att fortsätta som vi brukar men ta bort kaffe, alkohol, bröd/pasta/socker o liknande. Att istället köra soyamjölk och en herrejädrans massa frukt och grönt. Det ska bli gott, känner jag spontant! Känsla 2 är lite oro för att jag tydligen ännu så lätt ramlar ner i sockerhålet, men desto större anledning att rensa lite.

På två dygn har jag sovit ca 24 timmar. Det är bra jobbat. Lite småsnorig och harklig. Mysigt. Vill inte för en sekund plugga däremot kan jag tänka mig att plocka undan i hemmet. Det är nog mitt mission idag.

Puss.

(Psst! Kolla bilderna från gårdagens inlägg o rösta!)

Kommentarer
Postat av: sissi

visst är det svårt...håller med...bäst du gör den där detoxen inför jul då kanske..själv måste jag me göra något har gått upp snyft tre kilo drygt nu sen jag hade gått ner........detta håller inte........men bra att du kommit iväg o tränat lite iallfall........så trist nu ute oxå..man blir så trött då.......kram

Postat av: Marica

Kul att du e med :0)

Postat av: Regina

En sockeravgiftning låter som en spännande utmaning! Johnny upplever alltid sig så "ren" när han helt avviker från sockrets väg. :) Det kan bli några svettiga avgiftningsdagar men sen är det tydligen fantastiskt.

Puss!

2009-11-26 @ 12:31:20
URL: http://regis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback