2009-10-01 Ååååh!!

SÅ SJUKT BRA TRÄNING IKVÄLL!
Känner mig nästan tjatig men jag MÅSTE ju få ur mig det här på print :)

Fick håll redan på uppvärmningen och tänkte "oh oh" - men tog mig över gränsen. Dom 75 minuterna gick alldeles för fort och då körde vi ändå över en frivillig rond sparring på slutet där.

Sparring - alltså att slåss mot varandra "på riktigt" fast mjukt och väldigt kontrollerat (än så länge i alla fall), utan mitsar - var en Väldigt, väldigt, väldigt konstig upplevelse.

Har man inte hört hela livet att man inte ska slå folk? Att det är fel, sparkar är inte heller godkända... Men på med ett par handskar och sen igång. Buss på!

Av misstag råkade jag träffa min partner lite löst på näsan och spontant utbrast jag ett "Förlåt!!" haha, ja, lite ovant är det med andra ord :)

Så nöjd :) Fast det värker en del i axlarna, hoppas det går över och inte övergår till nåt värre. Glömmer nog att slappna av och släppa ner axlarna som man ska.

Go natt :)

Kommentarer
Postat av: Bloggaren Herself

Du verkar taggad som fan!

Tränade kickboxning efter att jag fått barn, för att komma i form.

Håller med dig, det är SJUKT kul.

Och så får man ut massor med aggressioner "lagligt" ;)

Slå på!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback