2009-10-04 Bakis.

Men det är det värt, vi hade en jättebra kväll hos Maria och Peter igår för att fira att hon fyllt 40! Det var en jätteskön blandning av folk, tydligen kände dom flesta inte varandra sen tidigare men känslan var verkligen den.

Trodde inte att vi skulle komma hem vid två och att vi faktiskt skulle sova till fyra idag... Behövligt... Varför fick jag för mig att rökning var en bra idé igår? Är länge sen jag kom på såna idiotgrejer på fyllan. Framstod som kul och gott igår, men det var det inte, inte som jag tyckte förr. Puckat val för det har gjort mig mycket mer matt idag.

Dessutom är bakfylla = chokladsug. Åh jag vill baka kladdkaka men tänker på hur onödigt det känns i grund och botten. Fan. Får klura på det här ett tag.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Terese

Nä men Tove...du som ska vara min förebild....illa...

Hur gick det med kladdkakan??

Puss

2009-10-04 @ 21:24:56
Postat av: maja

Röka?! Du är tamejtusan över 25! Inte dra på sig såna skräplaster när du är vuxen o vet att det är illa! Aja baja...bakläxa där! Akta så inte tomten ser dig

2009-10-07 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback