2009-10-07 Vecka 22.

Ner å upp, upp å ner!!

Dagens vikt: 81,3 kg
Förändring: + 4 hg
Totalt sen start: - 5,4 kg

Bara att ta bort minuset framför 4:an och sätta dit ett plus i förhållande till förra veckan. Vad tusan! Nä, känner inte att jag förtjänat 4hg plus faktiskt. Jag har tränat 2 thaiboxningspass och ett yoga plus promenader (bra! klapp på axeln! roligt var det dessutom!).

Grejen är denna:

jag vill ha nya träningskläder

och nya träningskläder ska jag ju först köpa till mig själv när jag kommit ner på 80 kg. Ska dra i flera växlar nu, för jag har verkligen haft det siåsådär med motivationen. Iofs rätt skönt att trivas som jag gör nu på min vikt. Men det finns två delar av det.

* Absolut underbart att jag trivs med mig själv och känner mig snygg och fin mot vad jag gjorde för en massa kilon sen, tummen upp!

* Jag ska inte lura mig själv att stanna på den här vikten med anledningen ovan, eftersom jag vet att jag ännu har mitt mål framför mig som jag vill nå, för att bli lättare och ta hand om min kropp så det sitter in i ryggmärgen.


Idag hemmaplugg! Min karl e hemma och jobbar dessutom, vad mysigt, då får jag lunchsällskap :)
Puss puss.




Kommentarer
Postat av: filippa

Hejaheja! Och är det inte muskler som växer och väger kanske?

Gud jag hittar inte läsmotviationen, ser bara stapeln av alla tusen böcker och vet inte var jag ska börja!

Postat av: sissi

bra kämpat ändå med tanke på att du tränat så flitigt så tycker jag absolut du ska va nöjd.....tack för peppen men jag kom inte iväg på träning igår ...va så frusen i hela kroppen......hoppas dock komma iväg på söndag......jag är sådär på om det är just där jag vill träna i framtiden....får prova sig fram lite...........vi ses imorgon... då vi ska ha sk......lagspel........kram

2009-10-08 @ 16:28:48
URL: http://sissitack.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback