2009-10-13 Då och nu.

Då...

2007-10-05
Jag och mormor




2008-08-20
Jag och farmor




Nu...


2009-10-13
Jag.








VILKEN RESA!

Jag blir lite ledsen när jag ser hur stor jag var för ett och två år sedan, och många år före det. För mig är det ett tecken på att jag inte mådde bra, inte tog hand om mig själv. Tyckte nog inte att jag var värd det?

Svackor till trots, så har jag ändå en medvetenhet med mig idag. Och det är helt min förtjänst. Det stärker mig att tänka så för att hålla mig kvar i ambitionen att leva ett sunt liv för resten av min tid på den här jorden.


Boxbilden och tandskyddsbilden är speciellt till dig Regina, för att du la upp en så fin träningsbild på din blogg efter min request :) Tack för lånet av mormorsbilden, Tessan.

Kramar. Tack för att ni peppar mig och finns som stöd!

Kommentarer
Postat av: sissi

wow tove vilken resa du gjort.......den första bilden ....shit vilken skillnad .....iallafall så hoppas jag med kunna lägga in såna bilder en vacker dag............för visst är det värt att kämpa för..............kram

Postat av: Regina

Du är så himla fin så det är inte sant. Det har du alltid varit och nu får du känna det också. Jag är grymt stolt över dig! Och tackar ödmjukast för tränbilderna. Blir nästa bild efter ett svettigt pass eller!! He, he. Fota de fladdrande byxbenen!Svettig och stark kram :-)

2009-10-13 @ 17:04:26
URL: http://regis.blogg.se/
Postat av: Terese

Varsågod du vännen!!

Du är så fin Tove!! Jätte kul att se sån stor skillnad speciellt i ansiktet!! Du ser ut att må bra :):):)

Puss

2009-10-13 @ 17:09:00
Postat av: bloggaren Herself

LOOKING GOOD som fan baby!!!!!

Du har alltid varit väldigt, väldigt söt men nu är du sötare än socker :)

Kram den handikappade

2009-10-13 @ 20:33:12
URL: http://stickqvick.blogg.se/
Postat av: sara

Yeye! Härligt Tove!

2009-10-13 @ 22:12:54
URL: http://aras.webbop.fi/
Postat av: sara

Härligt Tove!!

men vad e de för lång silvrig grajj ni har på väggen :)

2009-10-13 @ 22:27:53
URL: http://aras.webbop.fi/
Postat av: ida

snygging :) du ser glad ut!

2009-10-14 @ 11:44:41
Postat av: filippa

Det är svårt att se skillnad när man ser sig själv i spegeln varje dag och det blir inte heller lika tydligt för mig när jag träffar dig regelbundet. MEN JISSES!!!!! När man ser det såhär blir det ju en grymt stor skillnad. Du ser så frisk och glad ut nu!!!!!!!!!

2009-10-14 @ 11:54:57
URL: http://samboblogga.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena

Va snygg du är min vän! stämmer in med filippa att det är svårare att se när man träffar dig ofta, men det är en GREAT förändring! du är ju sååååå grym!

2009-10-14 @ 13:00:21
Postat av: Jennie

Inte nog med att du helt enkelt är bäst, du är nog oxå fräschast! Ser verkligen fram mot att träffas endera dan för att se om du verkligen ser så fräsch ut i verkliga livet utan all softad belysning..;)

2009-10-14 @ 14:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback