2009-10-23 Motivation.

Go morron!

Morgonkaffe, frukost och Farmville. Jajemän ;)

Idag har vi föreläsning i Motivationsarbete. Har jag lust att gå? Nej. Jag skulle vilja - och behöva - vara hemma och läsa till ett seminarium jag insett att vi har på tisdag (rätt kaxigt att lägga nästa seminarium 4 vardagar efter det förra, tätt tätt!). Men jag motiverar mig att gå på föreläsningen för att jag tror den är jätteviktig och dessutom kan man säkert ha nån nytta av den rent privat ;)

Roligt att ni gillade bilderna också :) Rent allmänt undrar jag om jag inte ska försöka få in mer bilder/foton i bloggen,  det är myyyycket text nuförtiden. Skulle det göra den mer lättläst tycker ni?

Kram och ha en finfin dag!

För övrigt är jag glad och tacksam att jag känner mig rätt frisk idag, för igår var jag inte med många minuter i skallen och kände mig rätt hängig rent fysiskt. Skönt att det kan bli bra över nätter :)



Och dessutom firar vi idag 9 månader!
Eftersom Grynet kommer ikväll blir det henne jag käkar middag tillsammans med,
men vi fick iaf en fika hemma, Thomas och jag :)
Hipp hurra till oss!

Kommentarer
Postat av: filippa

Grattis till er<3<3<3<3



Och jaaa, mer bilder!!!!!

Postat av: Maribella

Bilder är alltid kul att se!

Vilken söt bild på vaniljhjärtat, antar att det INTE är ditt.....harkel!



Hoppas du haft en bra lördag och att du får en bra söndag!



Kram

2009-10-25 @ 09:27:51
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: sofie knutas

Grattis till 9 månader! Vad kul! Kramar!

2009-11-03 @ 19:13:40
URL: http://brunnskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback