2009-10-26 Lust...

(morgon)

jag har ingen lust att gå till skolan idag!!!


ska gå, nästan enbart för att det är jag som har föreslagit att vi ska ses i gruppen idag.
seminarium imorgon. heldag idag. långa dagar hela veckan.

känns lite bättre att se att det är halvdagar inplanerade nästa vecka, för det innebär att det kommer
finnas tid till läsning på förmiddagar/eftermiddagar utan att somna med näsan i böckerna.

hur som helst så har helgen varit väldigt fin med Grynet - jag saknar henne redan.

puss


(eftermiddag)

jag är glad att jag gick till skolan idag

inte i första hand för föreläsningar, eller -"en", för jag var där i 2 timmar. men jag är väldigt glad för fikan med Erika och Tobias efteråt. Typ tre timmars kaffe och trioterapigrupp. Riktigt fint.

ikväll blir det sömn, jag är lite låg allmänt. inser liksom hur långt bort från många av mina bästa jag faktiskt bor. och vart jag än skulle flytta så är dom likt förbannat så väldigt utspridda, så det i sig löser kanske ingenting.

puss igen.

Kommentarer
Postat av: filippa

<3<3<3

Postat av: filippa

Ville bara ge dig lite kärlek:)

2009-10-26 @ 20:46:52
URL: http://samboblogga.blogspot.com
Postat av: Regina

Jag ser så äckligt mycket fram emot att komma och hälsa på dig!! Va fan ska ru flytta till andra sidan Sverige för? Vad har Göteborg egentligen gjort för att förtjäna dig, va!

Tänk nu på det här...Visby, det är väl en trevlig stad, tycker du inte? Hm? (sagt med väldigt höjda menande ögonbryn)

Puss

2009-10-27 @ 11:09:19
URL: http://regis.blogg.se/
Postat av: Marica

Hej!



Vill bara meddela att jag nu hitta hit oxå :0) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback