2009-10-31 GGN/Halloween.

Som gotlänning och mc-tjej är den här helgen nästan mer förknippad med enduro
än med halloween! Vet att mina föräldrar och resten av mc-klubben idag
befinner sig på på Tofta Skjutfält och har hand om starten, där det kan se ut såhär:





Gotland Grand National är världens största endurotävling (!) och det brukar
vara över 2000 startande varje år. Riktigt läckert är det, och att stå i starten
när alla dom (den största klassen har jag  för mig var ca 900 pers, samtidigt, när
jag stod senast) vrålar iväg, är en upplevelse FULL av adrenalin!! Underbart!!


(varmkorven hör till och aldrig annars är den så god när man är kall in i märgen,
som man bara kan bli på Tofta skjutfält, fråga alla som har gjort lumpen där..!)

Kram.

Kommentarer
Postat av: Regina

Du är så fin i ditt naturliga element :-)

Jag har träffat GGN-grabbarna på hotellet i helgen. Förvånande hur mycket snus som kan rymmas under en och samma läpp!

Puss!

Postat av: Malin

sv; tackar så mycket :D

2009-11-01 @ 13:50:00
URL: http://malinwahlbom.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Haha blev kanske inte så mycket ragg i början men när jag tog av mig då rulla det på HAHA :D

2009-11-01 @ 18:18:09
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Terese

Saknar Gotland och GGN!!

2009-11-01 @ 18:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback