2009-09-03 Skillnad!

Thomas frågade igår om jag har förändrat mina mått mycket sen jag gått ner i vikt. Jag mindes inte riktigt och blev nyfiken på hur det såg ut före vi träffades, så jag gick in på shapelink.com där jag loggat i 1,5 år nu, min träning och min vikt. Tror ni inte jag blev förvånad, när jag insåg att jag för ganska exakt ett år sen vägde

94 kilon!

Va! Det var som att andas in mentol en kall vinterdag, min hjärna fick sig ett litet "iiisch". Det innebär ju att jag har gått ner nästan 13 kilon på ett år. Herregud. Jag kom tillbaka från Visby förra sensommaren efter en tung taxisommar, vägde det tyngsta jag nånsin har vägt och kommer väga - fanimej. Sen tog jag tag i det. Tydligen bättre än vad jag själv har tänkt på.

(man kan ju tycka att jag borde minnas hur mycket jag har vägt eller insett själv hur tung jag var då men, nej. tror det kallas förträngning, selektivt minne o dylikt.)

Även om jag tycker det går segt emellanåt, vilket jag tycker det är med 1 kg per månad, så är det ändå SÅÅ BRA!

Lyfte en kasse med 7 kg mynt häromdan, och den var väldigt, väldigt tung.
Nästan två såna på ett år. YAY!

:)

Puss!

Kommentarer
Postat av: Annepanne

Jippi! Hurra! Köp dig nåt fint nu Tove! Kosta på dig nåt o FIRA!

2009-09-03 @ 11:05:56
Postat av: Bloggaren Herself

Tummen upp!

Kram från Den förtillfället invalida

Postat av: sara

Säger YAY YAY! men undrar också varifrån du fick 7kg mynt....hmmmm

2009-09-06 @ 21:01:26
URL: http://aras.webbop.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback