2009-09-04 Regn, regn och regn.

Fast det är varmt regn i alla fall :) Framför allt när man tittar på det inifrån!

Just nu har jag översvämning på balkongen, min gräslök och timjan har drunknat i sin låda och den där plantan jag fick av mamma (letar febrilt i minnet men minns inte vad den heter...) har vatten nästan upp till kanten i sin hink, såg jag i morse. Ska ta och hälla av vattnet alldeles strax, innan det rinner över i regnet som faller just i denna stund.

Min Anne tyckte jag skulle fira min viktnedgång med att unna mig något fint, lite shopping! Det har jag väl gjort idag kan man säga, även om det kanske inte var riktigt den typen du menade, Anne? :) Det blev ett duschdraperi! Jag har varit så trött på vårt gamla, urblekta blåa med små hål i. Nu har vi ett i en beige ton med en massa cirklar på i lite halvglansig nyans!

Det roliga är att jag i onsdags verkligen kände att jag firade och var glad, och det tog jag ut på Gymmet av alla ställen - genom att för första gången i mitt liv faktiskt våga springa/jogga på löpband! Har alltid tyckt att jag varit för stor för det, för tung, och då skulle det låta för mycket. Men det gick alldeles utmärkt, kan jag ju bara konstatera ;) Så det var min seger och fira-stund bara det :)

Kramkram.

Kommentarer
Postat av: Annepanne

Heja Tove!!! Du fattar grejen :)

Massa kramar

2009-09-04 @ 18:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback