2009-09-09 Vecka 18.

God morgon!

Dagens vikt: 81,5 kg
Förändring: - 0,1 kg
Totalt sen start: - 5,2 kg

Det gick ju i alla fall neråt ;) Hade satt 81 kg som delmål den här veckan men, nej. Bullar och godis sätter sig fort som bara den! Rannsakar jag mig själv har jag också ätit mer onödiga saker och mer, rent allmänt, senaste veckan, har nog varit rastlös/uttråkad av att inte vara på topp och kunna göra saker som jag velat riktigt. Ska jobbas på, för man kan inte alltid va på topp och då ska maten fungera ändå!

Men neråt gick det :)

Idag är jag mer förkyld fast mindre febrig. Är faktiskt glad på ett sätt, att det utvecklats sig till en äkta förkylning för annars skulle det vara lite mer troligt med allergier. Kattallergi - och det vill jag INTE veta nåt av när vi har två av världens finaste här hemma! Så, förkylning it is, har jag bestämt. Piggare idag också :)

Sjukgymnasten igår var en fantastiskt positiv människa! Vi pratade om allt ifrån skoinlägg (jajemän, Anne!) till mjuka leder och hållning. Intressant som bara den och jag ska alltså nu dels fixa inlägg och framför allt tänka på min hållning. Hon gav lite tips om stretchning också, där jag brukar göra som dom säger på t.ex. Friskis "ta tag i nacken och pressa lite neråt", ni vet? Fick ett no-no-no på den, hon tyckte att risken var stor att jag kan Framkalla en nackspärr om jag gör så. Hey hoppsan, där ser man. Bra att jag gick. Kan varmt rekommendera Friskispraktiken, ligger bredvid Friskis & Svettis på Västra Hamngatan. 80 spänn!!

Kramkram.

Åh förresten. En fin låt också:

http://www.youtube.com/watch?v=t3loS3BSnmk

Kommentarer
Postat av: Terese

Jag tror inte det är vanlig förkylninge eller kattallergi utan svininfluensan eller förlåt "nya" influensan du har fått :P hihihi....(det kanske man inte får skämta om, men men)



Bra med sjukgymnast känner jag spontant!! =)=)=)



Du är ju duktig att gå ner i vikt du, jätte skoj!!

Puss

2009-09-09 @ 22:16:02
Postat av: Annepanne

Hahahahahahahaha! Heja Tove och heja mig ;)

2009-09-10 @ 08:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback