2009-09-25 Sparkar!

Efter tre veckors träningsbrist kom jag iväg igår, äntligen!!

Så in i helvete jobbigt. Kort sagt. Dom hade hunnit gå igenom en massa grejer sen senaste gången jag var där, alltifrån lowkicks och knän till blockeringar. Dom flesta hade köpt handskar och en del även tandskydd. Handskar står på shoppinglistan tills nästa träning!

Formligen samlade blåmärken på smalbenen igår, av att blockera rätt eller träffa lite för hårt på min partner som blockerade mina sparkar. Känns en del, kan man säga.. Men så jäkla KUL! Är NÖJD med att jag tog mig igenom passet som jag gjorde efter tre veckors träningsförfall. Sista kvarten var löjligt jobbig och jag fick ta minipauser men det gick.

En annan grej som står på shoppinglistan är skor! Tänker mig kängor, har hittat ett gäng snygga på Din Sko och Skopunkten, så dom ska jag testa i helgen. :)

Kramkram!

Kommentarer
Postat av: Terese

Jag är jätte impad av dig ska du veta!!

Vill med thaiboxas :):):)

Puss

2009-09-25 @ 10:51:43
Postat av: filippa

Du är så tuff!

Jag ivll också ha nya skor!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback