2010-04-05 Kalajs :)

Vilken fest vi hamnade på i lördags! :) Marcus fyllde 40 och firade med ett 20-tal personer i en jättefin lokal i Helsingborg! En massa buffémat och en blanda-egna-drinkar-buffé ;) på det, det blev en väldigt lyckad kväll!!

Ikväll har Thomas och jag haft vänner hemma på knytkalas, det är nåt man borde göra oftare! Vi bestämde lite löst att vi ska bjuda in till drink-knytis under våren också, det ser jag redan fram emot!

 

Det visade sig att Marcus (som jobbar som flygvärd) skulle mellan Köpenhamn och Göteborg idag, så han landade i Gbg vid fyra-tiden, perfekt för att glida ut till oss och vara med på knytkalaset :) Jag älskar verkligen att umgås med min familj och det är så fint att jag fått se rätt mycket av dom nu senaste veckorna. Njuter :)


Kommentarer
Postat av: Terese

Låter mysigt att vara med familjen :)

2010-04-07 @ 16:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback