2010-04-17 Swooosch!

Vips så var det lördagkväll och jag fattar ingenting!

Igår var det öl efter jobbet, Kontiki hade premiär för sin uteservering (alltså vi gick direkt in och satte oss i värmen). Trevligt att hänga lite sådär efter en jobbvecka, även om jag var rätt seg redan när klockan slog 15.00 och jag övervägde att sova middag (säg inget till nån) innan jag slutade för dagen. Men jag tog mig i kragen och gjorde det sista arbetet för dagen och gick med gott samvete till färjan istället!

Efter några timmar kilade vi vidare till Cilla å Malin som bjöd på whisky/sprite. Gott! Jag drack hälften av min, sen hade jag klippt med ögonen tillräckligt många gånger och somnade mitt i något som Cilla berättade (till mitt försvar var klockan då halv ett..). Dom bäddade ner mig i gästrummet, väldigt fint - för då slapp Thomas gå hem med sin trötta tant till flickvän när det ännu fanns mycket fest kvar i dom andra tre :)

Idag har jag och Anna återigen varit på Plantagen-runda! Flera krukor och näring (jag känner mig så hi-tech som nu har vanlig krukväxtnäring, organisk näring (som luktar bajs och kiss blandat, fy fan, men goda tomater ska det bli) och citrusnäring!! Oj vad jag blir besviken om jag inte får en massa fint där ute i balkongprojektet så som jag pular!).

Imorgon ska jag och Thomas ägna dagen åt att Städa förrådet, åååh vad roligt.... (???) och till att plantera om lite växter. Otippat va?

Puss å kram från en sleten liten tant i sina bästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback