2010-08-02 Countdown.

Om en månad är skolan i full gång igen, vilket innebär att jag nu har varit ledig i 2 månader. He He He. Man kan ju säga att det är rätt så ENORMT bra. Kan göra det här flera gånger i mitt liv jag, lätt.

Är nu hemkommen från Gotland och som vanligt kändes det vemodigt att lämna ön. Full rulle och mycket kärlek i luften = ön. I nättras sov vi 12 personer i mina föräldrars hus, det var nästan hela "grund"familjen med respektiven, min svärmor med sambo, min kusin med sin man och deras 4 barn.. Puuh!! Gillas! :)

När vi väl hade landat i soffan här hemma, var det riktigt skönt får jag säga! Att landa, och bara vara. Skönt det med, även om det är en rätt så rejäl kontrast. Är otroligt glad och tacksam att det har börjat gå direktflyg mellan Gbg och Visby nu!! Det blir verkligen nåt helt annat när man kan åka dörr till dörr på 3-4 timmar (inkl. spårvagn/buss/flyg) mot 12 timmar (spårvagn/tåg/buss/båt)..! UNDERBART!

Det gör ju att man faktiskt kan åka hem nån helg också, emellanåt! :)

Kramkram.

Kommentarer
Postat av: filippa

Så himla gött att du fick en ledig sommar! Det var (är) du verkligen värd efter vårens praktik- och pendlings-slit!!

Fick fint kort idag. Vi ser fram emot att åka till Gotland med dig i framtiden! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback