2010-08-11 Slö.

Hej!

Idag var planen att vandra i Vättlefjäll tillsammans med Jonas men när jag vaknade var jag inte direkt kry, mådde rätt kasst snarare. Så jag avbokade och somnade om --> när jag vaknade några timmar senare var jag med i matchen igen!

Men jag kom liksom aldrig igång med nåt "riktigt" utan bara pep omkring i lägenheten och tänkte "det där borde jag göra. Och det. Kanske det också". Blev några vändor till källarförrådet med grejer som hör bättre hemma där. Jättekuuuul sysselsättning.

Men så ringde jag Jennie! Hon föreslog promenad med Sture (den häftigaste hunden jag vet), sagt och gjort. Vi tog närmaste vägen - också till Vättlefjäll - kantad av spögren: Biltema, Blomsterlandet och Ikea! Kanonbra!

En liten bild av kvällsmys: betongfatet har jag gjort själv. Nöjd! Mycket bra första-försök.



Å efter denna "intensiva" dag håller jag på att få ont i halsen. Alltså blir det tidigt i säng så jag vaknar rekordpigg för att njuta av ledigheten!! :)

Kommentarer
Postat av: sara

snyggt fat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback