2010-08-26 Ombyte.

Nu har det hänt - vi har bytt bord i vardagsrummet!




Det mörka, rätt så stiliga men väldigt
slitna bordet, har blivit utbytt mot:



Två mindre, ljusare och lite stelare
intryck än det mörka. Men jag gillar det!

Nu behöver vi dock köpa ny matta också,
för den där ser ju enormt blaskig ut i
jämförelse. Jag vill gärna ha en röd och Thomas
verkar se poängen med det också.
Nya kuddfodral står också på önskelistan.

Vad tror ni skulle bli snyggt?


(en bra grej är också att de nya borden inte
har någon undre skiva där man kan lägga
tidningar, spel och kontroller = saker som
samlar damm på beställning. SKÖNT!!)

Kommentarer
Postat av: sara

Ikea? :) Jag tycker mest att mattor samlar damm :D

om mattan blir röd kanske ni ska ha röda soffkuddar också, eller svarta med något rött i, eller vita med rött i, fast vitt blir ju smutsigt så fort :D

Postat av: filippa

Nice! Röd matta är skitsnyggt! Men när vi hade det syntes dammet extra mycket, kanske var vi bara dåliga på att städa eller så är rött en dålig färg, vet ej. Men som sagt, snyggt är det iaf!

2010-08-26 @ 23:17:22
URL: http://samboblogga.blogspot.com
Postat av: Bloggaren Herself

Blev jättebra, snyggt!

Håller med dig ang matta.

Fast jag hade köpt en matta med röd botten och kanske lite fler färger som kan matcha kuddarna.

För övrigt tycket jag du ska fortsätta blogga :D

KRAM Madde

2010-08-27 @ 11:05:33
URL: http://stickqvick.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar tavlan! Vem är konstnären?

/En som inte gillar få sin fru benämnd som "frugan"

2010-08-27 @ 14:39:32
Postat av: sara

Jag hittade tillbaka till auktionen på tradera, så jag kopierade bilden, nu finns bilden i bloggen!

Ja turkos passar ju också!

2010-08-27 @ 18:40:52
URL: http://aras.webbop.fi/
Postat av: Jennie

Ta en röd! Men var tog Ts projekt vägen med mönstret på det tredje bordet?

//kramen

2010-08-28 @ 23:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback