2010-08-30 Rivstart.

Skolstart idag - jag fick djupandas för att inte dras med i viss skolpanik. Imorgon är det jag som går upp vanlig tid (alltså: inte sovmorgon) och pluggar heldag. Lite fix å trix med böcker blir det, och förberedelser inför C-uppsatsen. "Vi hörs om fem veckor, sociala livet". Men, ja just det: då börjar ju själva C-uppsatsskrivandet. Vi ses om ett år, när sista året på utbildningen är klar och lugnet sänker sig över studenterna! ;)

Filippa: det var bra tomt utan dig i Linnésalen idag! Men shit vad jag antar att du känner att du har gjort rätt val! :)

Fick idag en otippad kommentar på ett väldigt gammalt inlägg, från januari 2009! Så jag passade på att kolla vad jag hade skrivit den månaden. Jag mindes att Gunilla och jag träffades hos Monica här i Göteborg i slutet på januari, för det var sista gången hon var i Göteborg och även bara ett par dagar innan Thomas och jag träffades för första gången. Men jag mindes inte att jag hade skrivit om henne i inlägget:

http://tovisens.blogg.se/2009/january/2009-01-21-komplett.html

Kramkram.

Kommentarer
Postat av: filippa

ja, det var lite vemodigt att tänka på er idag, men det känns ju ändå bra att vara här! lycka till med pluggandet imorn:)

Postat av: Niclaslone

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-02-06 @ 01:50:38
URL: http://niclaslone.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback