2010-12-06 Delay.

Värst vad jag har segat till mig med att skriva blogg. Hinner ju inte!! Men jag har hopp om framtiden, att det lättar snart. Eller kanske i juni. ;)

Uppsatsen in i måndags, ny kursstart i tisdags, jobb i onsdags, föreläsningar varje morgon hela veckan, jobb fre-lör-sön. Massiv vecka. Idag när vi varit på kåren för att köpa kopieringskort sa jag "trevlig helg" till damen bakom disken. Något förskjuten tidsuppfattning.

På torsdag är det opponering på vår uppsats, på fredag opponerar vi på en annan. Den ska jag fortsätta läsa nu, för att förbereda inför redovisnignen av den.

Jag längtar till på torsdag kväll. Då ska jag baka pepparkakshus! Och jag längtar till helgen. Då vill jag göra egen senap, jag vill baka lussekatter och kanske mormors och farmors julkakor. Dessutom kommer Cilla o Malin hit, vi ska baka julgodis ihop! Som förra året! För att sen dricka glögg ihop med några vänner, bland annat Oskar och Ena som ÄNTLIGEN har kommit till Göteborg!! :)

Händer mycket, men mycket roligt.
Hoppas att ni har en fin december, njut av snön och julyran!
Kram!

Kommentarer
Postat av: maja

Låter ju superhärligt det där! Själv leker jag Grimchen i år och förkastar julen, men nästa år- då jävlar! (nä', inte alls bitter över att inte få fira jul i visby i år).

Jag ska sitta på julaftonskvällen med en flaska vin, och c-uppsatsen i knät. Det har jag bestämt mig för:(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback