2010-02-05 Lund!

Ikväll åker jag till Karin i Lund! Längtar! Vi ska äta sushi,
dricka rödvin och träna boxpass. Kommer bli fantastiskt bra!

Fick reda på tentaresultatet igår: ett G. Jag är aningens
besviken att det inte blev ett VG men det är min prestations"sugna" (...)
sida som visar sig. Jag är väldigt, väldigt glad att jag är godkänd
och kan gå vidare i livet vidare in i praktiken :)

Nu ska jag renskriva verksamhetsberättelsen för dykklubben. Fick mycket hjälp och
synpunkter på mötet i veckan och nu ska det skickas iväg!

http://www.youtube.com/watch?v=zsUskSC5E70

Länge sen jag lyssnade på dom men dom är ju bra!

Kram och ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: filippa

Först fattade jag inte vem den där Karin var. tänkte att skulle inte hon hälsa på Grynet???:))))



Grattis till ditt G!!!



Postat av: Terese

Åhhh mysa massor nu och njut!!

2010-02-05 @ 19:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback