2010-02-07 :)

Vissa saker som händer och sker blir så bra att dom är svåra att återge i ord. Tycker att helgen i Lund blev en sån helg!

Bara att få träffa Karin i nästan 2 dygn är ju som gjort för att få det bra!  Det blev en minisemester helt enkelt!

Började bra redan på väg ner till Lund, hamnade längst bak i en lugn buss och ägnade de tre timmarna åt att lyssna på radion som spelade bra program och skön musik (typ Beatles och gammal pop, sånt jag inser att jag gillar mer än jag tror själv).

Att sen käka brunch i flera timmar med sköna människor, för att sen gå och träna ett sjukt jobbigt och roligt boxpass med Grynet - ja, låter det inte fint helt enkelt? Sushi och rödvin blev det självklart också :)

Ingen stress, inga krav och sovmorgon. Jag vill ha det så varenda dag!

:)

Puss på er alla, hoppas ni har haft en fin helg!


PS. Coldplay är ruskigt bra. DS.


Kommentarer
Postat av: filippa

ååå vad skönt det låter!

Postat av: Terese

Låter som en sköööön helg!!

2010-02-09 @ 19:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback