2010-02-17 Vecka 41.

Härnäst på agendan: ett bad. Ett varmt bad, för att tina
upp frusna vinterfötter efter en dag i kalla, blöta
kassa vinterskor. Ska bli skönt...


Vecka 41

Dagens vikt: 80,6 kg
Förändring: - 2 hg
Totalt sen start: - 6,1 kg

Veckans träning:
1 x pulsbaspass


Det är segt. Jag har nån slags mental spärr här runt 80,
har stått och trampat där i en halv evighet. Det är inte så
att jag förväntade mig något annat den här veckan, så att
säga - för jag har gått på semmeldiet! Gott som f-n, jag
har njutit av dom och det är mycket bra..!! :)

Det är ingen panik i sig med vikten men jag kan undra vad
det är som jag filurar på, som gör att jag inte tar tag i ätandet
överlag. Syftar inte på några semlor - sånt ska man ha plats med
i livet tycker jag. Det vill jag ha. Men maten i övrigt? Träningen också,
för den delen. Är den som har saknats framför allt. Ska peppa upp mig!

Badet nästa!

Kommentarer
Postat av: filippa

Gu vad skönt med bad!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback