2010-02-19 Ida!

Om ett par timmar kommer Ida till Göteborg. Hon är en av mina närmaste
och en av dom som hängt med absolut längst. När vi var sju flyttade hon
till samma gata som jag bodde på och vi blev kompisar! Kompisar som
i och för sig bråkade rätt ofta, till exempel om vem som hade renast tröja
eller finast hår. Eller när vi skulle sälja julkärvar för klassen en vinter.
Eftersom vi bodde några hus ifrån varann fick vi dela upp kvarteret så
att vi inte gick dubbelt. Givetvis ;) snodde Ida en av MINA grannar och
knackade på. Fast dom köpte ingenting. He he he! :D

Jag har förberett hennes ankomst med räkor, rökt fisk och vin.
Jag gillar verkligen vin även om jag inte kan så många fina termer.
Brukar köpa viner jag redan vet att jag gillar och punkt med det.
Men eftersom jag ville köpa en bag-in-box idag och inte har koll på
terminologin så att säga, fick jag gå på det här:



Å hoppas på det bästa! Man kanske skulle lära sig lite mer om vin?

Nä, nu måste jag ta ett ryck här hemma och göra praktikgrejer
innan finbesöket kommer! Kram på er, ha en finfin helg!

Kommentarer
Postat av: ida

ojoj ett helt inlägg :) ja vi har hängt med länge. Det känns fint att ha dig. kärlek!

2010-02-23 @ 22:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback