2010-02-21 Snööö :)

Kan inte annat än att gilla snön, ljuset och solen!
Förmodligen hör det ihop med att ovädret kom när
det var (är) helg. Kan mycket väl uppskatta det frusna
vattnet mindre imorgon bitti när jag väntar på spårvagnar
som kanske kommer... Idag har spårvagnarna 1, 4, 5 och 11
trafikerat stan. Det är hyfsat många färre än det "ska" vara.

Ida kom hur som helst iväg med ett tidigare (!) tåg än väntat
och kom hem säkert, efter en helg med mycket mat och prat!
Fint att få besök av vänner och att ta sig tid för varandra! :)

Laddar upp bilder när linjen nätet-blogg.se funkar bättre..!
Kram!

Kommentarer
Postat av: filippa

Åh visst är det vackert ute!

Jag jobbar kväll och laddar nu upp hemma för att ta mig ut i snön och vänta på bussen. Kram

Postat av: ida

hade nog en ryslig tur som tog mig hem!

2010-02-23 @ 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback