2010-01-03 mys :)

Ikväll blev en sån där kväll som jag vill ha fler av!

Middag med fina människor --> att få umgås och prata, hänga och ha det bra OCH att få äta god mat (fisksoppa mums). Som grädde på moset blev det Monopol! :)





Monopolet tog längre tid än vi tänkt och vips behövde våra gäster åka hem. Utan att ha ätit efterrätt! Thomas och jag var så nyfikna att vi gjorde till oss själva istället :)



Glace au four!
Är inte det en lite överskattad efterrätt? Fast cool att ha testat ändå.. Hm!

Go natt :)

Kommentarer
Postat av: sissi

jag har ätit glass o four några gånger för många år sedan........då hade man paj i botten sen glass och snabbt en stund med maräng som stelna....i hade han även bär han som gjorde den.......så god va den då...............

Postat av: sissi

jag har ätit glass o four några gånger för många år sedan........då hade man paj i botten sen glass och snabbt en stund med maräng som stelna....i hade han även bär han som gjorde den.......så god va den då...............

2010-01-04 @ 19:47:09
URL: http://sissitack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback