2010-01-25 Praktik, praktik..!

Först av allt: jag lovar, den där friterade marsbaren är så god så man inte anar det!
Även om det må låta rätt vidrigt :) Ska bjuda alla jag kommer åt på det..!


(lånad bild, ser finare ut
än dom jag har ätit
kan jag väl erkänna!)

Femte dagen på praktiken idag och jag har fått genomgång på aktivitetsstöd, aktivitetsersättning, sjukersättning, ekonomiskt bistånd, bostadsbidrag, kommunalt bostadsbidrag och ... jag minns inte mer än så. Tjockt i skallen. Det är myndigheter åt alla håll och kanter, på onsdag ska jag med på samverkansmöte med AF (short for Arbetsförmedlingen per automatik redan, hur ska det gå det här? Alla förkortningar jag kommer slänga mig med?).

Jag är rätt slut, trött i huvudet. Men jag har en grundenergi jag gillar, den påminner jag mig om så ofta jag kan! Den har jag tränat mig till, fint va! :) Nöjd med att jag snittar nästan 4 pass per vecka i januari och det är över förväntan. Tre har jag satt som mål och det ämnar jag hålla fast vid!

Natt natt!

Kommentarer
Postat av: Petra

Japp, jag har testat att sittdansa :-)

Den där friterade saken får min tunga att krulla sig. Nästan läge att testa. Ha en bra dag.

Postat av: Jennie

glöm inte fk(försäkringskassan även kallad kassan) och vc(vårdcentral).

Du får gärna bjuda på friterade saker. Ser fö fram mot sushin i morgon!

Kramen

2010-01-26 @ 10:10:16
Postat av: filippa

Åh jag vet, är helt trög i skallen!

Åh, är nästan aldrig hemma dessa dagar heller, herregud vad praktiken tar all min tid och ork! Men tänk vilka bra socionomer vi kommer bli!

2010-01-26 @ 16:53:49
URL: http://samboblogga.blogspot.com
Postat av: Maribella

Visst hjälper det till att fylla på energi genom träning!

Blir som ett gift...eller beroende...på ett bra sätt!

Kram från en som tycker du är imponerande duktig!

2010-01-26 @ 21:50:00
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: sarara

jag äter gärna friterad mars :D

tycker det är coolt med förkortningar :P och med energi!!

2010-01-26 @ 23:03:04
URL: http://aras.webbop.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback