2010-07-01 Aaah.

Sovmorgon.

Frukost på balkongen ihop med en katt som suktar efter att få smaka.

Läsa tidningen när katten gett upp hoppet om att få smaka.

Facebook. Såklart. (...)

Gå ut och gå/jogga - inviga nya löparskorna som jag fått som tidig födelsedagspresent av Thomas.

Asvarmt att vara ute och göra fysiska grejer när solen står som högst på himlen.

Dricka vatten och ta en iskall dusch.

Lunch! Lammfärsbiffar och pasta/pesto, sallad.

Prata med Tessan på mobilen - dykprat bland annat. Sjukt sugen. (Tessan: du måste börja logga på Dykarna!!!)

Kaffe på balkongen.

Spotify på stereon.

Skriva text till foton i album som jag inte rört på nästan två år.

Och det är hur många fina timmar som helst kvar av den här dagen!

---

Jag vill va ledig resten av mitt liv. Om inte annat skulle jag ha passat att bo i Grekland innan deras ekonomi kraschlandade. Att få betalt för 14 månader om året och gå i pension vid 53 års ålder. Hell yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback