2010-05-12 Äääälska ledigt..!!!

*sjunger en peppvisa*

Ledighet. Smaka på ordet!

:)

Känner att jag är lite kvar i "hm det är ju bara onsdag, jobba imorgon?" i skallen. Så det blir nog ett bad i afton, för att fatta att jag kan slappna av ett gäng dagar :)

(notering: ser i skrivande stund en bikinireklam på tv med en snudd på anorektisk tjej. märkligt fenomen att förespråka.)

I måndags var det Vårruset! Sen jag anmälde mig har jag tränat hela TVÅ gånger. Det ni! Men eftersom jag hade hört att det skulle vara nästan 20 000 personer som deltog (!) så hoppades jag på att gruppsykosen skulle vara det som fick mig att springa som en vessla! Well, så blev det väl inte direkt. Men jag tog mig runt och joggade bara 1 km av 4,6. Men fick tiden 36 minuter iaf, det är jag nöjd med under omständigheterna :) Blev rätt sugen på att komma igång med träning igen för det är verkligen sisådär med det nuförtin.

Efter dyket i söndags, på bryggan i vårsolen! Mycket fin dag! :) Är så nöjd med att jag bara gjorde ett dyk, fantastisk sikt och roligt att vara i vattnet igen! Men varmare på ytan ;)

Pöss

Kommentarer
Postat av: filippa

Men du var ju med i vårruset i alal fall, det ska du vara stolt över:)

Jag längtar efter dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback