2010-05-15 Drinkknytis!



Vilken fest!

Det här är diskbänken före folk kommit - sen var det "lite" mer sprit och
blanddricka på plats kan man väl säga. Drinkknytis är grejen! Hur roligt som
helst - folk hade verkligen tagit det på allvar och tänkt ut goa drinkar. Det var
alltifrån martini, gin, minttu, kahlua, diverse vodkasorter, ljus och mörk rom,
cognac, marinella och likörer. Vet inte Hur många olika varianter jag hann dricka
under kvällen - men jag var listig nog att dricka ur små glas! :)

Kvällens enligt mig godaste drinkar var





Hot Lumumba á la Elli

4 cl cognac
varm choklad
vispgrädde





Peters polkadrink

3 cl Minttu
1 cl Likör 42
Mjölk
is





Cillas Mojito

4 cl rom
en skvätt sockerlag
några myntablad, krossade
sodavatten
is





Hemsnickrad Tovisk Mjölkdrink

4 cl mörk rom
2 cl kahlúa
1 cl likör 43
mjölk
is





Märkligt att mina drinkar tenderar att bli starka? Ändå höll jag mig
i skinnet igår och blandade "fint"! :D Vilken fest! ROLIGT!

Vi var nästan 20 personer som mest, blandat med folk som träffat varann nån gång
och folk som var nya för varandra. Det är fint att se när goa människor träffar andra
goa människor och det blir ännu goare! :) Tror att alla var nöjda och glada, kan tänkas
att det blir en uppföljning på temat vid tillfälle..!

Kommentarer
Postat av: clara

Nej men vilken kul grej!!

Vill också dricka sprit! ;-)



Och tack för den fina kommentaren!

kram

Postat av: Anonym

låter livsfarligt ...men smart och kul......om du har en uppföljning så kommer jag gärna hehe.....:-))) ses på lördag.....kram

2010-05-16 @ 13:52:03
Postat av: sara

mums!

2010-05-16 @ 21:50:23
URL: http://aras.webbop.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback