2010-05-30 söndagsplan.

Hej!

Jag hade en förhoppning om att åka och dyka idag men mitt dyksällskap verkar ha haft andra planer tyvärr. Och det bygger på att jag åker med dom eftersom dom är min låna-dykgrejer-central :) Det kommer flera chanser! Och faktum är att det nog hade sin mening, för det var skönt att sova länge idag och att bara ha mysgrejer att göra hemma nu i eftermiddag. Har inte heller hunnit/orkat baka kanelbullar som är hyran för dykprylarna!!

Ska plantera om oreganoplantorna ut i blomlådan, ge blomsterkrassen ny jord i större låda och baka kardemummakakor (till hej då-fika på ön i veckan) samt kardemummaskorpor att knapra på hemma!

(lånad bild)

Fast först ska jag klappa på Melker, han ligger här bredvid med magen och tassarna i vädret - och vem kan motstå lite kel då?

Puss!

Kommentarer
Postat av: filippa

mmm skorpor!!! hur blev brödet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback