2010-11-02 :)

Har idag fått reda på att min lillebror och hans tjej har fått lägenhet som ligger 5 minuter med spårvagnen från där vi bor! Bättre blir det inte!! :) Världens bästa lillebror - sjukt roligt att bo närmare varann igen!
Det är ju rätt många år som vi bott isär, Visby-Stockholm och sen Göteborg-Stockholm. Tar inte jättemånga timmar att åka emellan men jag är sällan i Sthlm, är jag åt det hållet åker jag hela vägen hem till ön istället. Så det här blir finemang!!

:)
:)
:)
Har ägnat dagen åt att transkribera en intervju och ger nog upp det för dagen, har ont i nacken och ska ha en date med spikmattan innan jag åker och träffar Anne samt går på styrelsemöte ikväll.
Blev lite nostalgisk här för en stund sen och kollade bilder i gamla mappar på datorn. Gamla som i från våren 2006 - snart fem år sen! Bara att inse - nu börjar åren ticka på ;) Det jag också konstaterar är att jag nog ska ta och klippa mig som jag har tänkt. För att inte tala om att gå ner några kilon jag ätit upp mig igen, sen min lyckade neråtgående viktkurva. Attans!
Ja herregud. Det bor en pingla i mig, som jag just nu inte låter komma fram i sitt esse! Missförstå mig rätt: jag trivs hyfsat nu med. Men varför hindra sitt bästa jag från att komma fram? Det kan man filura över tycker jag! De två sista bilderna är tagna strax efter jag kom hem från Kuba, alltså efter sex veckors välförtjänt ledigt. Kanske är så man skulle ha det lite oftare? ;)

Kommentarer
Postat av: maja

Yeeew....transkribering. Det kör jag igång med nu igen oxå. Bläh...åtta intervjuer på ca fyrtio minuter vardera tar sin lilla tid...och ork...och motivation...och lust...:(

Härliga bilder!

Postat av: Filippa

hur ska du klippa dig?



vad fint m lillbrorsan!!!!

2010-11-03 @ 09:59:15
URL: http://samboblogga.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena

Pingla INDEED! Tove du är otroligt vacker - inside and out! <3

2010-11-04 @ 07:45:55
Postat av: Satu

JA finaste Tove!

2010-11-06 @ 07:39:48
URL: http://livetpagraberget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback