2010-11-16 Telefonintervju.

Om jag igår tyckte att det är tur att jag skriver fort så är det ingenting mot hur bra jag tycker det är nu! Har nyligen avslutat en telefonintervju med en av informanterna till uppsatsen. Det är i senaste laget men vissa intervjuer kan man inte låta bli, det är dom alldeles för bra för att göra!

Vi hann inte riktigt alla frågor men får fortsätta imorgon, det går ju bra det med. Kan ha sin poäng att hinna läsa igenom det jag skrivit och ställa följdfrågor direkt. Plus att ge lite tid för personen att tänka efter om man missat något.

Som sagt. Jag skriver skitfort. På sextio minuters samtal har jag skrivit sex sidor text. Det motsvarar 290 ord i minuten, vad jag har skrivit nu. SJUKT fort. Himla bra att ha såna skills i det här läget :)

Åh, ja: vi bestämde oss för att vi satsar på att gå upp med uppsatsen 29 november. Vår handledare tror att det kan gå, om vi kör hårt så in i baljan tills dess. Och det är vår tanke. men faktum kvarstår, att är vi inte jävligt nöjda, så vill vi nog hellre vänta till i februari/mars ändå. hellre det, än att ge ut nåt halvdant.

kramkram.

Kommentarer
Postat av: Filippa

heja heja er!!!!

Postat av: maja

klart ni fixar det! "har ju hela helgen på dig" höhö...:) Närå, var bara riktigt påläst så ska allt gå totalt smärtfritt. Köööör!!!

2010-11-17 @ 20:45:30
URL: http://maja1983.blogg.se/
Postat av: Johnmarita

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2012-05-22 @ 13:31:13
URL: http://johnmarita.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback