2010-11-22 Slutspurt?

Huvudet fullt av förkylning och begrepp: hegemonisk maskulinitet, offerskap, sexuella övergrepp och alla möjliga omöjliga saker på en och samma gång!

Ska nu ta mig an det förhoppningsvis sista på teoretiska perspektiv, och sedan försöka korta ner avsnittet om tidigare forskning till något rimligare än sex sidor text. Om man har en uppsats som får vara 45 sidor hör det väl till att begränsa sin information - inte min/vår starka sida. Men men!

Klockan 22.00 ikväll är det dessutom ett program på TV3 som handlar om precis det vi skriver om, om jag fattat programtablån rätt. Ska bli spännande att se hur dom vinklar det, om jag håller ögonen öppna tills dess vill säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback