2010-11-29 KLARA!

Idag har vi lämnat in uppsatsen, veronica och jag!!

BERÄTTELSER SOM INTE FINNS
- en studie som män som blir utsatta för våld i en nära relation.

Vi jobbade med den till klockan 3 natten till idag och gick upp klockan halv nio för att hinna läsa vår handledares sista respons innan inlämning.

Kan inte beskriva hur märkligt det kändes, och hur SKÖNT, att få se den försvinna in i en plastmapp i väntan att opponeras på...

Efter inlämning gick Veronica och jag tillsammans med några klasskompisar och käkade lunch på Sjöbaren, en av mina favoriter i Gbg. Kan väl säga att öl och vin satt fint men inte behövdes några stora mängder...

När vi ätit och druckit oss mätta strosade vi runt på stan i vintermörkret upplyst av vackra lampor och skön stämning. Minns inte sist jag bara strosade på stan och gjorde av med pengar på roliga saker för sakens skull. :)

Klockan är bara nio men jag har redan sovit i soffan i över en timme. Och nu ska jag fortsätta att sova, för nästa kurs börjar imorgon. Klockan 08.15. Väldigt förstående av skolan att ge oss så himla mycket andningspaus..! ;)

kramkram :)

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hurra! Ni är fantastiska!!!!

Nästa höst kommer jag ringa dig och tjuta när jag sliter mig blodig med min uppsats:)

2010-11-30 @ 13:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback